23 July 2009

...bapaku seorang pembuli...

pernah kah anda di buli oleh bapak sendiri???ya..aku pernah.bapaku telah membuli aku dengan menapuk aku punya hp di dalam kereta(di atas dekat ngn lampu pintu tu ada tempat letal spec.sana lah dia tapuk). ceritnya bermula begini..



Semalam (rabu malam)kami kan kluar makan. jadi aku sengaja tinggal hp sony hitam tu di kereta. sengaja.malas mau bawa dua pon.lepas balik bapaku drop kami di rumah sebab dia ada hal mau jumpa kawan dia. time tu la aku tertinggal hp tu dalam kereta. aku YAKIN...memang aku tertinggal dalam kereta.AKU YAKIN!!! .so malam tu aku biarkan jak tepon tu dalam kereta. lgpun aku tidur awal.so aku biar jak . pagi tadi time mau p kerja aku pun p la check dalam kereta bos.manatau ada.yang herannya nda da.puas aku cari.mamak ku pun cari.adikku pun cari. penat cari.mau sejam aku cari.last2 aku lewat p opis. mamaku cakap kali jatuh masa aku turun dan orang sudah curi hp tu. tapi yang aku heran bila aku call ada plak bunyi. sebab kalau di curi ndakan la orang tu nda off. aku biarkan jak. sampai balik dari kerja petang tu aku cari lagi. mau sejam aku cari nda jugak jumpa2.sampai aku cek bawah seat nda da jugak yang masalahnya , hp tu kaler hitam. seat kereta pun warna hitam. karpet kereta pun kaler hitam. call2 nda dpt. so,aku decide aku call digi untuk block nombor tu, yalah takut kalau betul kena curi.kalau nda blok nanti sedap2 orang yang curi tu pakai aku yang bayar.hehe.. lepas tu aku pun kira cam redha jak la pon tu hilang..sampaila masa kami mau kluar dinner tadi bapaku kasi kuar tu phone dan kasi ngn aku. aku memang speechless... punya la jahat bapaku buli aku. sampainya hatinya tengok aku pusing2 cari dalam kereta. lepas tu boleh plak salahkan aku konon2 cuai... ya ampunnnnnn




BAPAKU SEORANG PEMBULI!!!

AKU DI BULI!!!!!!



nota kaki tangan dan mulut: hp tu memang la ndak mahal.tapi hp tu someone punya.so ada value tersendiri...

2 comments:

  1. wakakakaakakakakkakaa kalau aku tu rina mngamuknya aku tu d buat bgitu hahahaha

    ReplyDelete
  2. yang aku nda puas hati..boleh plak dia ckp..cam mana tu hp..nda pernah plak aku tgk..

    ReplyDelete