28 July 2009

...kenduri arwah...

Puasa kan mau dekat sudah.jadi biasanya orang akan buat kenduri arwah.ndak ketinggalan jugak la family aku kan. hikhik.. ini beberapa gambar yang aku dapat ambil masa kenduri. kurang ada mood mau ambil gambar sebab ambil guna kamera.time ni kan hp aku rosak.so ndakda semnagat.hikhik.kalau pakai handphone aku rasa semua gambar aku ambil. bukan ndak sayang kamera aku (sebab aku beli kamera tu guna duit gaji aku yang masa aku baru2 kerja) cuma penat mau usung kamera ngn hp(kecik) sekali dua.takut nanti salah satu tertinggal dan di curi.hikhikhik...lagipun nenek cuma buat kenduri kecil...kononlah...padahal punya ramai orang. biasalah kan nenek ku ni boleh di gelar ketua kampung.hikhik..apa ndanya...nenekkan tuan tanah.banyak anggota yang sewa tanah nenek lagipun nenek ni orang yang pemurah. nenek nda pernah kedekut. kadang2 sebab mau sedekah untuk orang kampung sampaikan tiada untuk dia sendiri. aku ingat lagi masa kecil2 dulu bila musim rambutan nenek slalu suruh kami panjat and pastu dia sibuk suruh kami bagi orang ini..makcik belakang sana la..depan sini la...at last dia lupa simpan untuk dia dirumah. sebab tu kami gelar nenek kami ni KETUA KAMPUNG. hikhik.. apapun nenek memang baik..




ini gambar2 masa sebelah pagi. sedapppp!!!


yang ini pulak sebelah malam


Nota kaki tangan dan mulut: nenek memang rock.umur 63tahun tapi masih kuat.

No comments:

Post a Comment