04 July 2009

...adakah orang yang se-gila dan se-sot aku...

pukul 1.30 pagi aku p melaram try shawls.. aku try and error cara2 pakai shawl... aku p reka2 sendiri cam mana mau pakai shawl...memang agak gila. habis semua shawl aku try. ini adalah salah satu habit aku yang Pn. Samsiah sendiri sudah tau. ya..aku suka memperagakan baju2 yang ada di almari.biasanya aku siap pakai lengkap(kecuali sandal sbb kami bukan orang putih pakai kasut masuk rumah)...lengkap dari seluar smpi ke tudung... kadang2 semua baju aku try. aku mix and match baju2 yang ada. konon2 persediaan awal.so next time aku tau mau pakai apa and aku tau mana yang match atau tidak.ini habit aku yang Pn. Samsiah memang sudah lali. tapi...ini kali pertama aku buat kerja gila p try baju and shawl pukul 1.30 pagi. agak gila....inilah akibatnya kalau ndak dapat tidur...dan aku ndakkan cerita dengan Pn.Samsiah yang aku sudah melaram pagi2 buta...mampus aku kena ketawakan...




nota kaki tangan dan mulut:sampai bila habit ini akan hilang..aku sendiri ndak tau....nasib la sapa jadi laki aku....

No comments:

Post a Comment