20 July 2009

...saya sakit...

hari ini saya sakit ("sakit" telah mengubah aku menjadi seorang yang sangat bersopan santun kerana)..sebenarnya saya start sakit semalam.saya rasa saya panas dalam sebab semalam pergi pasar minggu ketika cuaca sangat panas sekali dan lepas balik rumah saya kurang meminum air kosong.sakit saya berterusan pada hari ini. pukul 11 pagi tadi saya balik rumah. lepas makan tengahari saya makan ubat batuk,ubat selesma dan panadol lepas itu saya landing sampai pukul 3.45 ptg td. sangat kuat penangan ubat2 itu. ibubapa saya sangat risau.mereka menyuruh saya untuk pergi ke klinik untuk membuat pemeriksaan. mereka risau saya terkena jangkitan Horlicks 1 Nescafe 1 (H1N1 daaaa)..hahaha...itu adalah gelaran baru untuk H1N1...sopan sedikit dong...

sebentar tadi saya baru lepas makan ketiga2 ubat tadi dan saya pasti sekejap lagi saya akan landing...sebelum saya landing...saya tamatkan entri untuk kali ini.



nota kaki tangan dan mulut:entri kali ini sangatla skema...hahahahahah

No comments:

Post a Comment