18 July 2009

...Mommy's tag game...

Soalan 1 - Bila kali terakhir anda pergi bercuti dan kenapa/sebab anda nak pergi bercuti?
4 June 2009 - 9 June 2009. wedding feela-amer di ipoh dan pastu lepak bershopping2 ngan eda.

Soalan 2 - Berapakah umur anda? (jangan malu2 nak announce)… dan adakah anda rasa puas dengan pencapaian anda diusia anda sekarang ni?
umur aku 25 tahun 4 bulan 7 hari (kira rawak ok...)...dan sekarang ni aku belum puas hati dengan pencapaian aku. banyak benda lagi aku inginkan dalam hidup. dan aku rasa umur aku skrg masih muda...(muda what...!!)


Soalan 3 - Saya tahu anda seorang yang gemar bergambar didepan kemera! jadi pergi ambik kemera anda dan snap gambar wallet/beg duit anda! jangan la malu nak cakap berapa harganya sebab kuantiti nilai dalamnya lebih berharga! kalau sudi, beritau berapa nilai duit dalamnya

gambar wallet ini aku curik dari blog feela. sebab aku malas ambil gambar wallet aku sekarang yang aku sendiri ndak tau ada berapa ringgit dalam dia...sebab ndakda duit dalam dia so aku curik la dari blog feela. harga wallet ni sangat murah sebab aku beli dari feela.


Soalan 4 - Anda mungkin seorang blogger, bila waktu yang paling anda suka untuk update/kemaskini blog anda dan kenapa anda pilih waktu itu?
tengok masa.kadang2 di opis.kadang tengah2 malam.tgk mood.dan kadang malas update pun...


Soalan 5 - Apakah yang berlegar2 dalam fikiran anda sekarang?
aku mau kawin....(tipu)...haha...sekarang ni yang belegar2...ruginya terpaksa cancel Jakarta trip...


Soalan 6 - Apakah habbits anda?
suka kacau orang...sms2 orang.tangan gatal you kalau ndak sms2 orang...


Soalan 7 - What happened to you in 2001 till 2004?

2001 - masa ni aku masih sekolah lagi. form 5. aku penolong ketua kelas yang jahat dan sangat bising. suara aku kalau teriak satu bilik guru boleh dengar. sangat berusaha untuk SPM terutamanya subjek fizik (cikgu dia pilih kasih)dan sejarah(cikgu sayang si Jufri jak..jadi berusaha mau bukti sama cikgu aku pun teror sejarah)

2002 - aku masuk matrik labuan. sangat pemalas dan sangat kuat makan.

2003-2004 - aku merupakan student KUKTEM(pada masa tu) yang kini dikenali sebagai UMP

orang2 yang ingin aku tag (geng2 UMP sudahpun di tag oleh Mommy)

  1. dD
  2. Moon
  3. Aini
  4. aciq
  5. sapa2 la...

No comments:

Post a Comment