05 July 2009

...ahad pertama dibulan julai 2009- part 2...

tadi jam 2 aku p tgk wayang. sebenarnya kami p tgk wayang sbb mau refund balik tiket wayang kami yang hari jumaat ka khamis tu kami p tgk wayang tapi separuh jalan (sebabnya?? aku malas mau cerita keayaman sesb dalam blog aku).... tapi...tiba2 tukar plan kami p tgk transformers 2 (for the 2nd time)....kami tgk show jam 2.30.punya ramai orang. aku ndak sangka walaupun sudah hampir 2 minggu di tayangkan tapi masih ramai orang yang mau tgk T2. mungkin ada segelintir daripada diorg adalah orang seperti kami...tengok untuk yang kesekian kalinya (sorry bucuk..i didnt inform u..sorry for that)...habis movie jam 5 kami balik sebab cuaca tidak mengizinkan. dan dr balik tadi aku stay di rumah.kejap2 menghadap laptop(yang aku rasa macam 24 jam online)...kejap2 aku kluar tgk tv.



baru aku teringat..memandangkan lebih kurang sebulan lagi menjelang ramadhan... aku ngn Pn.Samsiah plan mau puasa..ganti puasa(aku sebenarnya lupa aku sudah ganti ka ndak..tapi lebih bagus ganti jak la..daripada berhutang ngan Allah...)..so..harap2 besok aku tahan dan aku kuat.yalah bah kan..lama ndak puasa...lagipun dugaan puasa bukan di bulan ramadhan ni lain sikit. semoga Allah beri aku kekuatan. sebenarnya puasa ku 6 jak..tapi mungkin aku ikut ganti ngan Pn.Samsiah..dia ada 14 ndak silap sebab puasa tahun lepas Pn.Samsiah sakit. tengok la macam mana.selain ganti puasa...sekali boleh berdiet kan..cewahhhhhh.....



nota kaki tangan dan mulut: drive carefully bucuk...

No comments:

Post a Comment