08 July 2009

..once again..dinner without cik nadzirah..

hari ini aku tidak puasa..sebab??? sebabnya kamarin time aku puasa tu aku gastrik so Pn.Samsiah suruh aku rehat dulu.so kami ndak puasa.so hari ini aku hidup dengan sihat dan cerianya.hasil pertolongan Pn. Samsiah...i luv u mom...tq for always by my side...(tapi ini belum kawin...kalau sudah kawin ndakkan mau harap Pn.Samsiah lagi...sian bakal laki aku...)...


erm...hari ini aku cam sibuk sikit time di opis sampai ndak sempat online pagi2..eda pun cari aku..hehe...aku tau ed mesti rindu aku punya la..(perasan..)...banyak kerja mau setel...claim lagi..expenses lagi..(jauh benar melencong dari kos yang aku ambil....)...tapi semua itu ilmu..who knows satu hari aku setup company sendiri kan...share bersama Mr.Bucuk...(this is what u want kan Mr. Bucuk)....hahah..tapi itu cuma angan2 la..semoga menjadi kenyataan...


dan sebelah malam aku bersama Hj. Bahar dan Pn Samsiah sekali lagi kluar dinner tanpa Cik Nadzirah (19 baru ko balik kan son...lama lagi tu...)..kami p dinner sana Sri Pantai. pas dinner kami balik. cam biasa...haha...(aku rasa perenggan terakhir ini sangat gantung..aku ni "asal mempost entri "jak ni..)





nota kaki tangan dan mulut: semalam tidur awal...Mr.Bucuk mengenjoykan diri...sedey...dia x ajak aku...(gila kali aku ni....mcm mana jugak mau di ajak gila...)

No comments:

Post a Comment