27 July 2009

...rabu baru dapat-PERGHHHHHH!!!!...

kan aku pernah story pasal hp aku..actually time aku story tu hp tu telah dibawak pergi berjalan2 oleh bapak aku. actually time hp aku tu rosak, bapak aku baru mau p kl.dan baru pagi tadi sampai kk.dan tadi bapak aku sudah bawak hp tu p Nokia Center.first2 bapaku kol bgtau hp tu terpaksa di format dan semua yang ada dalam tu akan hilang. so aku redha jak dan aku sudah sedia degan itu. then aku pun excited la sebab besok bapaku balik.so maknanya besok aku boleh dpt balik phone aku. sekali tadi jam 3 lbh bapak ku msg hp tu rabu baru siap. aku apa lagi..blurrrr...yalah..besok bapaku balik.hp rabu baru siap.naahhh...sapa mau bawak hp aku dari kk. kalau mau tunggu bapaku p kk..silap2 minggu depan la baru aku dapat. PANGGG!!!!!! rasa mau aku tampar muka orang d nokia center tu. mau format hp pun susah ka. tapi rupa2nya bukan setakat mau format,banyak software dia mau install.ok aku boleh trima tapi kenapa sampai 2 hari. kenapa nda besok ka.aduiss..nasib baik rabu ni bro jason balik tawau. so bro jason akan bawak balik.THANK GOD!!tapi parah jugak aku mau menuggu hari rabu kan. tapi ndapa la.daripada dia cakap seminggu lagi.apapun thanx bro.




nota kaki tangan dan mulut: sia*!! aku serius nda boleh hidup tanpa hp

No comments:

Post a Comment