08 July 2009

...5 jam black out, aku penat sudah mau sumpah SESB...

kemarin (07/07/09) adalah hari yang memenatkan. pagi2 aku bangun untuk sahur dan pas sahur aku teridur.dan aku bangun jam 8 lbh..gilak.... pastu aku besiap2 tu...tiba2 aku dapat msg dari husband kazen ku. dia mau beli c kereta kecik untuk bapaknya. aku yang memang sudah lama mengidam mau jual si kereta kecik apa lagi..sangat excited. tapi aku memang bodoh hal2 jual kereta so aku serahkan pada Hj. Bahar.

lepas itu aku p CIMB.. buat apa?? c Mr. Bucuk tau...haha... tapi aku happy sbb aku dapat jumpa si abang CIMB yang aku rasa almost 2 bulan aku tidak jumpa..masih hensem dan kiut seperti sebelumnya(Mr. Bucuk jan jeles ya....Mr.Bucuk pun kiut bah)... time aku masuk dia tgk aku...haha..aku pun senyum2 tgk dia di kaunter ASB..yehaaaa...aku suka..aku suka... aku terus control kiut(perasan)... pas isi form yang patut aku p tmpt dia ambil no..perghh...HENSEM... pastu aku pun duduk2 tunggu turn.. aduh..kenapa aku malu mau tgk dia ni...bukan malu bah...aku takut dia igt aku syok ngn dia(memang btl pun...)... lepas tu habis urusan aku.. aku p..ehh..bab ini ndak boleh cerita bahaya...(Mr.Bucuk jak tau mana aku p pas tu dan apa jadi...)

pas tu aku balik opis...mati karan...bodoh punya SESB...time tu baru jam 11....pastu aku p bandar balik p bayar telepon, bayar lorry dan bayar PCB....sebelum bayar PCB di Yong Ng aku singgah lepak opis si bech... sian dia sendiri2...

lepas selesai semua kerja aku cpt2 balik opis sbb Pn.Samsiah call cakap Hj.Bahar bgtau dia aku lmbt masuk opis padahal kerja aku belum siap..haha..ya aku belum menyiapkan claim KPOM. haha..dan pakcik2 driver sudah balik2 menelepon tanya gaji diorg. bukan aku sengaja gilak.. masalahnya mati karan.. salahkan SESB.. pas aku balik opis tu.. still mati karan.. so aku terpaksa kira claim tu secara manual...nasib aku teror maths(gila perasan aku kan)... jadi aku kira manual jak..tapi Hj.Bahar ndak mau. Beliau mau yang bertaip..so kena tunggu karan hidup. sebenarnya balik jak dari setelkan semua d bandar tadi.. aku sudah mula sakit. gastrik aku datang balik. gila kan...aku benci bila penyakit aku yang satu ini meyerang.sebab sakitnya seperti biji mata ni mau tekeluar. last2 aku tidur di sofa...

aku ndak sure jam berapa hidup karan...kalau ndak silap lebih kurang kul 3 suku. betul cakap Mr.Bucuk..karan mati 5 jam. taik kucing punya SESB... pastu aku siapkan claim dalam keadaan yang sakit...dan aku malas mau crita panjang2...so pas siap suma kerja aku balik rumah..

bla...bla...bla...blaa


bla..bla..bla...bla..


(bla..bla..bla means aku skip cerita2 di pertengahan...)


dan sekarang jam laptop aku menunjukkan 1.38am 08/07/09...perghhh cam lawa jak no kan.. kalau kawin mesti lawa..tapi...lagi lawa kalau 20102010 kan... aku mau kawin tarikh itu...(opss...boleh ka tarikh itu Mr.Bucuk...cam ndak boleh jak kan...ok..ok..pospon.. 20112011...yes... 20 november 2010, hantaran 2o112o11...ok ka Mr. Bucuk..hahahah)... aku mau tidur sebab Mr. Bucuk marah aku slalu tidur jam 4 pagi..tapi aku sebenarnya memang mau tidur awal sebab semenjak aku slalu tidur kul 4 pagi..jerawat mula memenuhi muka..aku benci lihat jerawat2 itu...

dan sekarang aku mau off laptop dan tidur..harap2 dapat mimpi Mr. Bucuk....



nota kaki tangan dan mulut: harap2 sekarang ni Mr. Bucuk dapat tidur dengan nyenyaknya...

No comments:

Post a Comment