06 July 2009

...ceritera 6 julai 2009...

aku ndak tau mau mula dari mana...adaka cerita untuk hari ini bermula dari aku bangun sahur atau bermula dari aku bangun jam 8.35 am...

ok..ok..bermula dari aku bangun sahur. bangun sahur lebih kurang jam 3.50am. dan apa yang aku dan Pn. Samsiah sahurkan... sumpah ndak tipu....Pn.Samsiah minum Oat+Nestum 3 in 1 bersama biskut jacobs + fish oil + primrose oil + sepirulina dan aku pula bersahurkan choc +(tongkat ali + misai kucing) + diary milk+fish oil + primrose oil + sepirulina. lepas itu aku dengan Pn.Samsiah layan FB (jgn ndak percaya mamak aku sudah tau apa FB...)..kami lepak sama2 sementara tunggu subuh. Pas solat subuh aku planning ndak mau tidur..tapi aku kalah dengan mata. aku teridur lbh kurang jam 5 lbh.

dannnnnn....

aku bangun lambat. aku bangun2 jak aku tgk jam d hp menunjukkan 8.35 am.lepas itu aku siap boleh bersantai2 iron baju. tanpa rasa bersalah pada sang masa.... perghhh...sangat hebat.kalau company lama sudah tentu aku ambil cuti half day dan tengahari baru masuk. dan hari ini..aku cam biasa..buat opis cam opis bapak sendiri(walaupun memang opis bapak aku pun)... aku sampai opis kul 9.30am. tanpa sebarang make-up..aku cuma pakai krim Olay jak.

sampai opis aku buat kerja cam biasa.cam konon2 aku ndak puasa. tapi serius pukul 1 lbh aku sedikit serender.tapi aku gagahkan jugak. thanks to Mr.Bucuk sebab call aku.so aku ndak rasa penat sebab lepas dia kol aku mcm dapat tenaga balik. mebe sebab asyik ketawa jak sampai aku rasa segar kembali.

aku kluar opis hari ni jam 4. sebab mau p ambil Hj. Bahar di apot. on the way tu hujan plak.

buka puasa, kami bukan puasa popiah buatan Pn.Samsiah. sedappp jo... kami memang ndak biasa buka puasa ngn nasi.jadi makan yang ringan2 jak.

dan...

sampai sekarang aku asyik layan FB..blog orang..FB blog orang... tetiba terasa bosan...

dan Mr. Bucuk ntah kemana menghilang...

di sms dari tadi ...

SEPI...

dan tinggallah aku sendirian di sini mengupdate blog yang aku sendiri ndak tau apa aku taip...hahahhaah



nota kaki tangan dan mulut: Mr. Bucuk..mana ko ni?? mau jugak ni di pospon perjanjian kita ni... WHERE R U?????????????????

No comments:

Post a Comment