22 April 2009

..17 tahun yang lepas...

Tahun 1992 - Kelas 2B S.K Bandar 1 Tawau


Pagi tadi...awal2 pagi aku sudah online...actually aku buka laptop sebab aku mau on lagu... tapi gatal tangan tetiba aku buka blog. dan ada satu comment dari orang yang aku ndak kenal... yang malangnya...aku ndak tau mana comment tu pigi..pas aku approve..aku ndak tau dia comment d entri mana...Sorry ya Encik. Tapi aku masih ingat sereba sedikit apa yang dia mau. Dia mau email Julijan Ali. Sorry dude aku pun ndak ada email dia.selama ini pun kami contact melalui friendster,facebook dan blog jak.No pon dia aku ada..tapi aku ndaks sure kalau dia ada no baru.tapi kalau still no lama pun aku ndak berani mau bagi. So..dude... u better ask her urself la..(shia-al..speaking plak aku kan...)...kan ko tau blog dia.Sumpah bukan aku ndak mau tolong..tapi aku pun ndakda email dia. oh ya...dalam comment merangkap email Encik itu..dia cakap dia ndak sure itu adalah Julijan ali yang sama kelas dengan dia atau ndak.Selama yang aku kenal dia masa zaman sekolah rendah... darjah 1-3..kami kelas B..dan masuk darjah 4-6 dia kelas A.. aku plak darjah 6 masuk kelas B sbb bengap...ehh..bengap ka aku...UPSR mengancam bah...huhuhu....oppss...Jan..sorry...tercerita pasal ko plak.tapi serius aku pun ndak kenal sapa itu Encik..sapa namanya aku lupa.nanti aku usaha cari balik mana tu comment.

Berbalik pada tajuk entri... aku saja letak pic dia atas tu lepas aku buka friendster c Zurina Mokhtar semalam..tetiba aku ternampak gmbr tu dia grab dari aku. Betul cakap ko Zurina..C Josie lanjik p potong gambarnya....mana aci gmbr2 comel kita jak di biarkan...ni mesti kes dulu2 dia ndak comel..(oppss...sorry Josie)....ermm... kepada sesiapa yang ada dalam gambar di atas... silalah contact2...walaupun sebenarnya aku ndak nama kamu....(sorry ya..17 tahun sudah pulaknya kan.....)..mungkin ada antara kalian yang sudah kawen..sudah ada anak... apa pun..semoga berbahagia...

Cewah....
apapun..kepada Encik yang bagi comment tu yang pasal Julijan Ali.. serasa aku muka dia dari dulu sama jugak..so kalau betul dia orang yang ko cari...ko contact dia la k..aku ndak dapat tolong...

Updated..

aku sudah jumpa comment Encik itu.

1 comment:

  1. hi..ini saya lagi

    sorry sebab tak bagi tau sapa saya..nama saya shahriyanto..saya dulu kelas c dari darja satu sampai darja enam..well i remember all the name that you mention there. zurina(pengawas) josie(anak penolong kanan satu(betul kan?)siti salwa. wei..aku ingat semua orang ni..haha..i feel soo funny that you attached this picture cause it remind me all my friend when i was still at primary. is it ok if you can give me her nick name for friendster or facebook if you have. cause i try to trace her for such a long time as i can remember.

    thanks

    yanto

    ps: you can see my profile at facebook or friendster...just search trough my email(dicarlinino@hotmail.com)

    ReplyDelete