06 April 2009

...ulangtahun Pn.Samsiah yng ke 49..

Selamat Ulangtahun Pn. Samsiah...

Semalam...5th April 2009 merupakan ulangtahun Pn.Samsiah yang ke 49... cam biasa la..mana lagi kami celebrate kalau bukan CJ's Birsto...
Mula2 sebenarnya Pn.Samsiah xmau celebrate or...buat apa2...just minta c Shan buatkan cake just like mine... sbb kek diorg mmg sedap... tapi..pas jak Bro Jason(owner CJ's) tau yesterday was my mom birthday... dia suruh p celebrate sana... dia ni jenis x boleh di bantah..bahaya..jadi ikut jak.. dan sbb keluarga kami pun ada rasa malu sbb mcm satu keluarga kami besday dia sponsor...haha...jadi Hj. Bahar ckp kita wat yg sederhana2 jak..jgn buat cam aku... sbb time aku hari tu punya banyak makanan... so..kami decide mau makan pizza jak... dan yang aku geram c budak shane ni.. orang mintak prepare 2 large Pizza tp dia sedia 3... sapa mau makan..hampeh... degil...

Di bawah ni ada beberapa gmbr yg sempat aku ambil...sbb aku xda mood..sbb aku punya pipi teamat tembam malam tu disebabkan beberapa faktor...

promote CJ's Bistro....

Kek xtau berapa kilo..besar dari cake aku...x adil...:P

Betrep dorang ni...

2nd Pizza (yg 1st x sempat ambil gmbr..hbs sudah...hahah)

3rd Pizza...( seaofood pizza)

My Family...

Tiba2 aku ada adik beradik lelaki...


Us...aku ngn geng keras..


---END---


No comments:

Post a Comment