16 April 2009

...kenapa masih ada lagi orang yang tidak mau belajar dari pengalaman lepas....

punya panjang tajuk aku...
tapi betul bah..
heran aku...
kenapa masih ada orang cam gitu..
xpernah serik..
sepatutnya kita belajar dari kesilapan lepas yang pernah kita buat...
tapi still x pernah serik...
telampau betul EGOnya...

wahai kaum ADAM...
ndak boleh ka sesekali tundukkan ego anda...??
aku heran..
kenapa kaum Adam terlampau tinggi ego kalian...
padahal..
kalian ndak sedar ka kadang2 EGO kalian yang buat kalian jatuh...
jatuh yang ndakkan pernah akan bangun...

aku akui...
Ego itu penting...
perempuan pun ada Ego..
tapi..
Ego tu biar bertempat...


PLZZZZZ la wahai KAUM ADAM...


nota kaki tangan dan mulut: "ADAM" bukan Adam AF2 ok... tapi..aku sendiri ndaktau kenapa tiba2 entri ini perlu d postkan....

3 comments:

  1. nape ko emo sgt ni rinadorina?
    huhu..
    tp aku stuju ngan ko,
    lelaki memang ego.
    bak kata eda,
    kannnnnn................ =P

    ReplyDelete
  2. tahnye..ape kena mengena ego ngn adam tah..huuhu..kekasih lame..

    ReplyDelete
  3. uhukz gerun aku nengok tulisan kale merah

    ReplyDelete