20 April 2009

...besok baru 21 hb...

erk...
besok baru 21 hb...
lmbtnya 25hb ni...serius aku tunggu gaji..
mmg ndakda benda mau beli..
tapi aku mau jugak gaji...
aku ndak peduli...
sebab...

SUMPAH AKU NDAK TIPU...

duit dalam purse aku sekarang tinggal 4 ringgit....
nasib baik semua perbelanjaan makan di tanggung oleh Pn. Samsiah (makan d rumah la maksudnya)...


ermmmm....
jam menunjukkan tepat pukul 23.30...
aku bosan...
baca blog orang bosan...
facebook bosan...
friendster lagi la bosan...
mau tidur mata belum mengantuk..
baru mengantuk-mengantuk kuku (adakah ayat cenggitu...sama ka maksud dia cam suam-suam kuku???)
aku mau tunggu mata mengantuk tahap dewa 19...
silap2 boleh jumpa Ahmad Dhani @ Once dalam mimpi...
kalau aku tidur time mengantuk-mengantuk kuku....
aku takut plak aku tidur mimpi jumpa Ferhad...
napa??? heran??
apa kaitan mengantuk-mengantuk kuku ngan ferhad??
aku pun sebenarnya ndaktau...
aku saja2 jak...
sbb dia kan yang nyanyi lagu kookoo tu..(eh gitu ka ejanya..mampuslah janji sama bunyi..)
xmau aku jumpa dia..
takut la..
kepala dia kecik...
tapi badan dia besar...(ampun ferhad...bukan niat kutuk..tapi kenyataan...)

Ermmm....
aku rasa macam sudah sampai masa aku kena chow...
ada dating...
dating dengan......



Ahmad Dhani & Once....



MUAHHHHAAHAHAHAHAHAHA!!!!

2 comments: