06 April 2009

...menyinggung dan tersinggung...

uiks...cam lain kan title...
haha..xdala....aku saja jak wat gitu...
pasal enti yang pasal teacher tu...
aku mungkin dengan sengaja menujukan kepada seseorg...
tapi...sbnrnya lebih bnyk kepada org lain..
dan kalau yg tersinggung...aku mintak maaf...
patut ka?? ish2...
aku just geram ngn entri kwn2 aku tu...
aku tetb rasa geram...
so..luahkan la...hekhek...
Cik dD...jan risau...
samada org2 itu tersinggung atau kita menyinggung...
kita tetap akan p Jakarta dgn duit gaji kita yang ndak seberapa tu... (knpa tetiba pasal Jakarta...Semangat jugak...)


2 comments:

  1. xtaula cik Rina...aku dedicate n3 tu bukan utk sorg jak...ko pn tau sapa2 kan...silakan baca n3 updated aku tu huhu...klu org tu terasa dan mau ubah perangai, sukurrrr....klu org lain plak terasa dan ubah perangai juak, sukurrrrr.....eh airasia ada promo baru...murah jow...buking awal la dgn gaji kita yg x seberapa tu...sapa la kita ni kan...

    ReplyDelete
  2. ya memang akan ada insan yg tersinggung. lagi2 entri aku tu ditujukan untuk SATU orang. bukan berorang-orang. haha.

    kepada insan itu, aku ingin meminta maaf. eh napa aku tulis di blog ko. tidak berkaitan. haha. tp apa aku cakap mmg betul. aku mau meminta maaf dari segi yg menyinggung dan tersinggung tu ja. kalo apa yg ku ckp dlm blog tu, mmg betul dari hati aku dan aku tidak akan delete entry itu.

    sekian. peace2 kacang peace.

    ReplyDelete