08 April 2009

...apa pun kerja kita...

YA AMPUN!!!!!

Terlampau banyak sudah orang terasa dengan entri2 aku,Cik dD dan Cik Moon....

hahahah.... lucu plak aku rasa wahai Cik2 berdua...

apapun...apa yang aku sudah post aku xmau delete...( cam Cik dD...takut konon dia orang bunuh diri....hahaha peduli apa aku diorg bunuh diri...)

apapun....

"aku dengan rasa rendah diri...( sedar jugak aku aku kerja apa bah..aku hanya orang swasta yang bergaji kecik)... tidak mau discuss bab/isu2 cikgu ka lecturer ka engineer ka SHO ka cakung ka..kuli ka.. suka ko la mau kerja apa..."

cuma aku cuma mau tanya... PENTING KA TITLE TU??? TERUS TERANG...aku x pandang pun title... yang penting GAJI(memang aku mata duitan bak kata Cik Eda...)... APA GUNA TITLE KALAU GAJI ASSITANT KO LAGI BESAR DARI KAU.... ok d cini jan salah paham wahai kalian..aku maksud kan...diri aku sendiri... dulu time baru masuk kerja... Gaji supervisor aku lagi besar dari gaji aku... mau tau kenapa... PENGALAMAN diorg lagi mahal dari DEGREE aku... dari situ aku belajar... belajar cari pengalaman sebanyak mungkin untuk aku guna untuk dptkan GAJI YANG BESAR!!!!!!!!!!!!!!

so.. kesimpulannya...

JANGAN TEMBERANG NGN PEKERJAAN KALIAN....


ndak salah berbangga coz u worth it... tp bukan bertemberang...

apapun...


RENUNG2kan... SELAMAT BERAMAL....


Nota tangan kaki dan mulut: ENTRI INI ENTRI BEBAS DARI KONDEM2 ORANG..JANGAN ADA YANG TERASA... TAPI KALAU TETAP JUGAK ADA ORANG YANG MINTAK PUJI MAU TERASA.. SUKA KO LA..MALAS KU FIKIR BAH...DAN YANG PALING PENTING ENTRI INI BUKAN UNTUK DECLARE PERANG...NDAK BERMINAT BERPERANG DENGAN ORANG2 YANG NDAK BERAPA BETUL PEMIKIRANNYA WALAUPUN BELAJAR TINGGI BERTINGKAT2...TAPI STILL SUKA TEMBERANG..CAM XDA OTAK..

No comments:

Post a Comment