23 April 2009

...Encik...semangat anda berkobar2 la...

erm...rajin betul ini Encik oo baca blog aku trimas...trimas....semangat betul dia.. btw.. if u wanna know bout her...u can go to her blog.i knw u found her name on my "I was tagged" entry rite. then,there's a link.just click the link the u'll go to her blog.u can get what u want there.(knp cam shi-al tetb aku ckp omputih ni...)...lagipun encik...tepi blog aku ni kan ada link pegi blog dia...(ish2 ko ni kadang2 aku rasa buta It jugak bah...)....Ok encik.

satu lagi...aku rasakan encik...ko ni ndak ikhlas mengasi alamat email ko ni...sbb ko bg friendster yg private dan facebook ko pun tau kan kalau bukan kawan ndak berapa nampak plak tu gmbrnya. Lagipun kan Encik...saya serius..(eh...'saya'?????) aku sumpah... aku ndak perasan la ko sapa...adalah aku tertengok gmbr ko dalam fb tapi...nduk bah...keciknya...cam mau pakai statoskop...(shi-al bodoh tgk pki statoskop..ingat Mr. Bean ka..teleskop la ngok)..aku ndak sure knp aku ndak kenal kau...samada ko yang ndak popular masa zaman sekolah rendah tu atau aku yang low profile sbb ndakmau kenal semua orang di sekolah tu(ayat cam shi-al)...ermm...apa2 hal pun Encik...encik boleh pegi link yg aku ckp td..ok..btw...hebat ko boleh kenal dorang semua ya...hbt2....aku ko kenal ka??? errrrhhhkkkkk (sekali lagi ayat cam shi-al)


Nota kaki tangan dan mulut: Encik..ko harus rasa beruntung ..walaupun aku ndak kenal ko..ini entri kedua buat ko...ko ingat senang2 ka aku mau wat entri pasal orang2 yang aku rasa ndak berbaloi masuk dalam blog aku...pagi2 buta plak tu...ishk...apa2 pun...semoga anda temui apa yang anda cari..( dalam hati : aku tau ni...ko mo mengurat dia kan...sian bah ko ni..di plenet mana bah jugak ko sekarang ni sampai ko ndak kenal ndak tau dia di mana...punya popular tu budak...di mana2 dia di kenal....ish2...)

2 comments:

  1. semalam semangat saya berkobar kobar.. sekarang tak lagi...makasih ya..can i add you on my facebook? can i have your nick name so i can add you?


    thaks
    yanto

    ReplyDelete
  2. aku tau knpa ko ndak berkobar2..sbb ko sudah jumpa dia dalam Youtube kan..hahah....add la..ish2...ada pplak ndak boleh... ko search rinadorina bahar...ada tu...

    ReplyDelete