29 April 2009

...coffee addiction...

Coffee...
aku mengaku...aku ndak boleh hidup tanpa minum kopi walaupun secawan... sehari aku mesti minum...sebabnya...badan aku akan rasa lemah kalau ndak minum kopi... adakah aku seorang COFFEE ADDICT????aku sendiri ndak tau...tapi itula hakikat... aku menyedari semua ini selepas 2 hari tidak minum kopi...dan aku sendiri dapat rasa kelainan pada badan aku.... 2 hari aku mecari punca kenapa badan aku lemah2 dan tidak bermaya...balik kerja... aku rasa penat betul.. sampaikan aku tiada mood untuk lepak dengan geng2 keras walaupun hanya di beranda rumah. dan pagi tadi..aku terfikir... dan jawapannya... 2 hari (isnin dan selasa) aku ndakda minum kopi... isnin.. aku minum milo.. dan kemarin aku minum milky tea time breakfast...dan kajian selanjutnya... akan di perolehi petang ini.sebab baru sebentar tadi aku menyelesaikan segelas kopi. so.. keputusannya..petang ini..samada aku still lemah dan tidak bermaya..atau aku kembali aktif seperti hari2 sebelumnya....aku sendiri sejak bila aku hidup bergantung pada kopi..tapi yang aku ingat...semua ini selepas aku tamat belajar....aku akui..zaman belajar aku tidak lari dari kopi.. tapi..masa tu..kalau aku minum.. konfom aku akan pening2 dan aku ndak boleh beri tumpuan dalam pelajaran...aku hanya akan minum kopi kalau aku betul2 kena stay up malam... tapi semenjak aku kerja...Kopi adalah sebahagian dari hidup aku..dan aku tidak boleh hidup tanpa kopi...apapun jenis kopi aku minum....kopi d starbucks...kopitiam..kedai mamak...Kedai kopi wan2..mana2 la......tapi...biasanya kalau p kedai makan aku prefer teh sbb sesuai dengan pemakanan....tapi yang pasti..pagi aku mesti dimulakan dengan kopi...orang cakap..minum kopi ndak bagus untuk perkembangan otak...aku sendiri ndak tau sampai bila aku akan terus hidup dengan kopi.... apapun... I LOVE COFFEE...walaupun...aku rasa belum sampai tahap COFFEE ADDICT lagi...ya..aku bukan COFFEE ADDICT...tp COFFEE ADDICT WANNA BE...

No comments:

Post a Comment