17 April 2009

...net alive cafe...

ermmm...
semalam aku xda online...
jadi xda entri...
xda entri sebab semalam aku xonline...(cam shi-al repet bnyk kali...)
aku xonline sebab aku semalam aku kluar ngn Cik Bech & Cik Ninong...
semalam rezeki kami murah lagi...
ada orang blanja kami makan...
ish2....
rabu malam hr tu pun ada orang belanja kami makan....
igt entri ini ...
time ni pun kamu kluar mkn tgh2 malam dan kami di sponsor makan...
makan sana nasi lalap..tapi aku makan bakso goreng..
cam kompius jugak la..
ada plak Bakso Goreng..
first time makan ni..huhuhu....
tapi semalam kami p makan sana YUM-YUM...
cam biasa...
kan memang sana tmpt lepak kami...
memandangkan kami memang lapar tahap dewa..
sebab ptg sebelumnya...
pertama dalam sejarah Kampung Tanjung Batu Tengah...
3 orang anak dara..
membersihkan halaman rumah secara gotong-royong...
dem..
kalau ndakda makcik2 yang terpikat mau jadikan kami menantu..
sah itu makcik buta...
sangat rugi makcik itu tidak bermenantukan kami..
tapi..
kalau betul ada orang mau datang pinang..
ish2..kami mau ka tu ya...
PALISx2...
Simpang Malaikat 44...
Jan la jodohkan aku dengan orang sekampung...
amit-amit...
bukan apa..
dari kecik main sama2..tetiba besar..
YA AMPUN..
erk...sudah2..mengarut...
(kepada sesiapa yang tahu crita aku..apa kamu senyum2 sana...)
erm..berbalik pada crita Net Alive...
ermm... maaf ya kalau aku mengondem Live Band tu..
aku ada hak kan sbgi pendengar..
bagi aku..band dia ok...
suara penyanyi lelaki power...
tapi yang prempuan..
hampagas...kureng...
lemah..
ndak aktif langsung.....
interaksi dengan penonton pun kurang....(aik..kenapa tetiba cam AF plak ni...kan ni cuma LIVE Band..)
tapi..apapun...
yang lelaki mmg ok(hensem pun boleh tahan..jan plak ko kembang..)
cuma..
kalau boleh...
better diorg jgn berenti2..
jan sambung jak...
at least mood penonton ndak down...
at least sambung 2-3 lagu...
erk..
apapun...
not bad la..
cuma perlu improvekan cikit2 lagi...





CEWAHHH!!!
mcm adlin aman ramli plak aku...

Amacam..ada peluang jadi pengkritik tetap AF8 ka??



hahah...
pedulila..
aku ada hak bah mau kritik...
aku sebagai pengunjung berhak...
walaupun semalam kami d sponsor...
tapi kami still di kira pengunjung kan..
walaupun muka pelayan sana cam SHI-AL...
Hello Pompuan..
baru kerja cenggitu pun mo sombong ka...


Gambar ini adalah hiasan semata-mata..

nota kaki tangan dan mulut: sesungguhnya...aku benci pada orang yang tidak menghargai apa yang dia miliki kini..( apa kena mengena dengan entri ini ???#$%^&*)


No comments:

Post a Comment