25 April 2009

...rekod budak baik pecah sekelip mata...

hahahah...aku rupanya tidak la sebaik mana dan masih tidak boleh mendapat pengiktirafan sebagai PEREMPUAN MELAYU TERAKHIR sebab aku bukan seorang gadis atau pun lebih manis anak dara yang boleh duduk diam di rumah menuggu pinangan. aku jadi bacat dan ndak keruan bila dalam seminggu aku ndak p menghamburkan diri di bandar tawau yang skrg ni ala2 NEW YORK!!! errmm...NEW YORK??? cam jak aku ni pernah p NY kan..tapi aku kan peminta CSI:NY...so aku tau la keadaan NY cam mana..hahaha.... dan tadi ptg...rekod konon2 ndak mau keluar rumah sekelip mata telah pecah...sbb kami memang belum layak lagi jadi PMT... memandangkan xbanyak benda boleh dihambur d kota metropolitan tawau ni..kami apa lagi..menghambur la d Servay..sbnranya aku p sana mau cari sumthing..tp pastu p begila ngn budak 2 ekor tu. p menerai(try) baju yang PALIS2 kami akan beli..hahah....dibawah ni ada beberapa gambar yang aku rasa cam ngok ngek jugak la....huhuhuhu....

L-Kimbet ni c Bech..aku sibuk uruskan baju untuk c ninong...sebok lagi dia mau
R- Sementara menunggu c ninong menerai baju..sempat lagi posing... :P


A-berposing di sebalik baju2 yang lago..
B-punya buruk taste org yg design ni patung...ndak ngam2 la bah tastenya.kesian tu patung.. bodok ni org yg kasi begayak ni patung....



Gambar ni aku ambil di traffic lite takada time kami ndak jadi makan d fujimart sbb panas... kesian orang ni... manalah keluarganya ni kan....

Ermm....apapun..mmg hari ini aku mengaku aku ndak boleh duduk diam di rumah....tiap detik ada jak idea bangang aku mau buat... cam tadi la..tetiba time beli buah dragon fruit tu aku teringat Mr. A aku..erkk...hati aku betul2 mau belikan dia...tp cam ndak berani mau bg dia..takut dia marah..tapi aku gagahkan diri juga..sbb ikut kata hati walaupun hanya ALLAH yang tau bedebarnya aku tadi..apa pun..ENJOY THE FRUITS ya darling...aku ikhlas tu belikan kau...

No comments:

Post a Comment