24 April 2009

...adakah aku dan geng keras sudah jadi budak baik...

sampai malam semalam....aku dan geng keras sudah 4 malam jadi budak baik... biasanya paling kurang kami tahan lepak d rumah hanya 2 malam..paling kurang pun rabu malam kami sudah p berminah ronggeng...paling kurang lepak minum...tapi aku sendiri heran macam mana kami boleh tahan...kalau malam ni pun kami still lepak rumah...SAH!!!...memang kami sudah jadi baik...ndakkan jugak penat minggu lalu ndak habis2 lagi...adui bah... mana sudah pigi jiwa remaja (erkkkk...remaja??? remaja ka kami ni???ehh..cam salah jak aku taip tu..)...apa2 la..yang penting..mana pigi jiwa kami yang selalu memberontak untuk enjoy... ya ampun... adakah minggu ini akan menjadi minggu paling boring dalam hidup kami...tidak... padahal bnyk kemudahan yang ada pada minggu ini... Hj. Bahar p KK...so aku boleh berminah ronggeng guna kereta dia yang aku rasa hampir sebulan aku kempunan mau drive...dan Cik ninong plak.. tgl sendiri di rumah sbb kakaknya p KL...kalau Cik Bech ndak payah cakap...sentiasa free...

WAHAI SEMANGAT...DATANGLAH KAU.....


...aku dan geng keras L-R: Cik Bech, aku, Cik Ninong...


Nota kaki tangan dan mulut: ini bukan mentera semereah padi ok..

No comments:

Post a Comment