18 April 2009

...entri 2 dalam 1...

Entri 1 : Hang out wif friends @ Net Alive Cafe

aku baru perasan mulut aku dalam gmbr2 di atas semua mulut kelanjian...sorry... ndak bermaksud...gmbr2 diatas semuanya berunsurkan kegembiraan semata2...

Semalam lepat d Net Alive Cafe lagi...tapi kali ni kami pegi berlima... Geng Keras 3 orang + 2 orang budak CJ's Bistro... kami p lbh kurang kul 12...sebab tunggu budak2 bistro tu tutup bistro...Shan belanja kami...1 jug Harimau(budak2 lelaki punya) + coke (aku dan geng keras punya)... ermmm... planning pas tgk habis 1 jug tu mau p balik...mau singgah nasi lalap... tapi tiba2 tu pelayan hantar 1 jug Harimau lagi....ada orang belanja Shan kunun...orang MPT...ish2...aku dalam hati macam mau cepuk kepala org yg belanja tu....kurang ajar...makin lambat la kami balik ni... pastu aku suh budak2 tu habiskan minuman diorg...sudah aku tgk tgl 1 jug lagi.... tetiba datang plak lagi satu jug....ni dari c Embong konon(yang baju hijau rambut punk, DJ Net Alive)...ni c Embong ni mmg kes mau kena sepuk jugak kepalanya ni...aku tgk jam sudah kul 1 lbh....tetiba datang lagi satu jug Coke... YA AMPUN!!! sapa lai mau kasi habis ni..mabuk cola sudah kami ni.... rupanya c Embong mmg sengaja supaya suruh kami stay sana smpi pas dia kerja and mau p makan....bagus la tu... :P... tapi aku mmg x boleh stay lama..takut Boss besar marah....so..kami balik jak meninggalkan c Embong yang merajuk lebih kurang kul 2 dan pastu kami lepak makan d Nasi Lalap....Pas hntr Shan balik...kami pun balik rumah.....penat shi-al.. pastu pg td bgn awal algi mau p kerja... robot sudah aku ni....hahaha...ndak bah...saja jak mau membzkan diri supaya aku lupa ngan 'DIA'.... buat masa ni aku biarkan dia... let time decide...ehh..apa kes masuk bab sedih2 ni..xmau...xmau...HIDUP MESTI DITERUSKAN....

Entri no 2: Innalillah wainnalillah hirajiun

ermm....dari hari khamis smpi hari ini... ada tiga org yang aku tau meniggal.... 2 orang kampung aku dan satu kawan Hj.Bahar... yang dua tu aku ndak kenal...tapi arwah yang satu ni..Arwah Pakcik Mohd ni aku kenal...walaupun mebe dia ndak kenal aku....atau mebe dia kenal aku tp xtau aku sapa...tapi aku tetap terkilan..sbb br semalam(jumaat malam) dia masuk ICU sbb pengdan time main golf..Hj. Bahar bgtau...menurut Dr. Saiful arwah mmg sudah 2-3 hari mengadu sakit dada...tp ndak sangka plak smpi dia boleh pengsan... sbb menurut Dr... dia ni jenis orang yang ndak pernah tinggalkan ubat dia...tapi satu kelemahan dia.. dia Hard smoker... mbe itu salah satu punca dia meninggal...mayat arwah baru dikebumikan lbh kurang lepas zohor td...ermmm...aku bukan apa... Arwah ni adalah orang yg slalu terserempak dgn aku time aku dating ngn Mr. A secara curik2...erkk... di Yum-yum la..di Hot Spring la... nasib baik dia ndak kenal aku sbgi anak Hj. Bahar...kalau ndak..mampus..ngn Mr. A skali masuk lubang golf..hahaha... apapun... semoga Roh arwah2 di cucuri rahmat...Sesungguhnya...kematian itu lumrah hidup... dariNYA kita datang...kepadaNYA kita kembali..
Al-Fatihah....




No comments:

Post a Comment