04 November 2010

...Salah siapa???? Maybank @ SESB???..

Heboh! Heboh! Heboh! Maybank offline dan aku dengar bank² lain pun offline. Semua berpunca putus bekalan elektrik.Besok Cuti. So ramai orang berpusu-pusu mengunjungi bank. Termasuk AKU! Serius aku cakap kalau bukan esok cuti...SUMPAH!! Nda sanggup lah aku ya mau berbaris panjang² di dalam bank yang panas itu (komputer dan internet hidup sebab diorang pakai genset)..Syukur yg offline cuma sistem no tapi komputer still ok. Mau setengah jam jugak la aku bediri dan berbaris dan Thank God once again tiada bau² yang menyesakkan hidung.dan SYUKUR sekali ada internet free...so boleh layan FB... Hurmm...aku pun nda tau mau salahkan Maybank ka salahkan SESB...Tapi terang² la Maybank nda bersalah kan...tapi.. ndakan mau salahkan SESB pulak??? asi ka???



nota kaki tangan dan mulut: SESB = Sabah Electricity S/B . Sabah tiada TNB ok...;D


No comments:

Post a Comment