05 November 2010

...Sumpah!!! Aku Lupa...

Ya Ampun! Macam mana aku boleh lupa pasal ni???Actually aku sudah lama upload gambar ini. Ahad lepas nda silap...eh..chop..chop... malam lepas balik dari dinner ni kalau nda silap.Tapi dasar aku si pelupa aku lupa tetang gambar² malah kejadian ini. seminggu dalam draft baru aku perasan. itu pun selepas aku menerjah blog seorang makhluk ALLAH ni. 

Ok dipendekkan cerita..entri ini sebenarnya di tujukan khas buat Bech Latif ( sila terharu Bech).... dan jutaan terima kasih kerana mensponsor kami cheese cake yang... indah rasa dari rupa. Serius kek itu sangat 'mabeles' and tip top. Tapi sebagai pendiet tegar, aku rasa kau telah berjaya merosakkan diet aku. Banyak ok aku makan cheese cake yang penuh dengan cheese itu. Tapi...kalau kek sesedap itu, gemuk pun nda pa.aku rela. Bawah ni adalah barang 2-3 keping gambar untuk dikongsikan memandangkan sebagai menghargai kau yang kini berusia 25 tahun.

Tarikh: 30.10.10
Tempat Kejadian: Oasis Cafe
Majlis Makan² Sempena Harijadi Bech Latif (kali kedua ok)

Ok...ini adalah aku...oh pipi...bila mau kurus????

Dan ini ialah CIK BECH LATIF... sponsor terbesar pada malam itu

tayang jari...kalau ada cincin ok jugak...ini hampeh...still kosong...ngehhhh

aku, ninong dan farah... si ninong bersama baju barunya....

Salha dan Bech

Makcik sila jangan salahkan kami jika semenjak berkawan dengan kami anak makcik selalu keluar malam....ngehhhhhhhh

Ko punya pasal...malam tu aku nda dapat tidur 'kapocino'...

Ini baru dia betul² "DONT JUDGE A BOOK BY IT's COVER... luaran nampak seperti kurang menarik dan kurang menyelerakan. Tapi...rasanya...TIP TOP! Sponge kek yang berlapis² dan setiap lapisan terdapat cheese di tengah² dan atasnya ditabur dengan cheese jugak... see...yang kuning² itu ialah cheese...arghhhhhhhhhhhhh...sedappppppppppp!!!

Pantang jumpa kamera....

Salha, Bech, My Sis

Perempuan² di malam itu...Farah balik awal...ngehhhhhh
aku suka gambar ni...tapi still ada kurang sebab Mala ada di KK..


Kesimpulannya (cewah macam buat karangan SPM Bahasa Melayu), terima kasih kerana sponsor kami kek yang tip top itu. Lain kali order lagi.



Nota kaki tangan dan mulut: 01.01.11 harijadi encik BF...argh...tgh fikir mau bagi apa...
p/s banyaklah kau punya 2-3keping rina...

No comments:

Post a Comment